Du var min bästa vän, fick alltid äta av min matsäck.

 
 
Rubriken är en text tagen från en Maskinen låt.
 
Idag har jag inte varit i skolan så mycket. Jag och min mamma hade möte med syv och rektorn och sen hälsade dom mig välkommen till Kärrtorp :)
Efter de så var det skolfoto. De kändes konstigt att ta foto med en helt främmande klass men det gick bra :)
Sen så åkte jag och mamma iväg till min gamla skola för att lämna böcker och passerarkort bla.
De kändes jobbigt att lämna St: Erik så tidigt men ändå skönt.
Men nu går jag officiellt på Kärrtorp.
Imorgon börjar jag 8.00 med naturvetenskap :/
En bild om stämmer in på hur jag känner just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Alexa

Känner detsamma <3

2012-09-24 @ 17:58:09
URL: http://lifeaboutalexa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0