perfekt dag!

Hej!! 
Jag mår så jävla bra idag! Hela dagen har varit perfekt. Jag, Felicia och Julia har haft as roligt. Jag har fan aldrig skrattat så här mycket på länge. Och imorse hände en sak som fick mig på så bra humör. Efter det så har jag bara varit glad och lycklig hela dagen :) Tack vare den personen! 
Efter skolan så kom Alexa till oss och då berättade vi för henne vad som hade hänt imorse och då blev hon också jätte glad. Vi alla bara skrattade och hade roligt! 
Snart kommer Felicia och Julia hem till mig och då ska vi ha lite tjejkväll och kolla på massa skräckfilmer och äta lite chips. MYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Imorgon fyller Joline 4 år. Då blir det lite kalas här hemma och jag ska baka cupcakes. 
Det var allt för mig. Hejdå :)
En bild på mig och Mikis från i somras. LOOOOOOOVE YOU!!!!!! Besties forever right?!?!??!?!?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ofc! Forever and Ever! LOOOOOVE YOU!

2012-10-21 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0