men jag är lyckligare nu

Jag vill börja med att gratta min älskade vän Hannah som fyllde 16 år för några dagar sen. Grattis!!
 
Idag går sov Andrea över hos mig, vi hittade en fest i Bromma men vi pallade ine åka enda dit :/ Så det blev lite filmkväll. Vi så Fright night. Den var ganska bra men lite för blodig kanske ;)
Idag så har Andrea hjälpt mig att ta lite bilder som jag ska skicka in till TV4. Dom har en tävling om One Direction och jag har gått vidare. Och för att gå vidare en gång till så måste man ta en bild som visar sin kärlek för One Direction och X factor.... Sen ska man även ha med Sverige eller något svenskt i sin bild. 
Så vi få se hur det går. Bilden ska vara inskickad imorgon....
Önska mig lycka till :)
 
Snart drar jag iväg till min kompis Julia, vi får se vad vi hittar på ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack gmn :* måste träffas nån gång under lovet oxå! :D <3

2012-10-28 @ 11:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0