Helgen

I helgen var jag med Mikis. I fredags åt vi tacos och sen på kvällen drog vi iväg på fest på Söder. Sen skulle vi dra vidare till Tyresö med det blev inte riktigt så de slutade med att vi satt i norra Sköndal i typ en timme :/
I lördags så var vi i sta under dan och shopade lite. Eller jag köpte bara en foundation och puder.
Efter det så fikade vi på Café 60. Super mysigt!
På kvällen så gick vi på bio och såg Hypnositören. Fy fan alltså! Jag vet inte vad jag ska säga.... Den var as läskig, jag skojar inte. Jag fick blunda as mycket och typ hålla för öronen och det har aldrig hänt förut! Den var så jävla läskig så jag dog men den var ändå as bra! :) Den får 4 av 5 ;)
Efter bion så drog vi till söder igen för det var fest där igen. Vi hann dock inte vara där så länge den här gången men det var ändå ganska kul :)
Två bilder från lördagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0